tisdag 19 november 2013

3 designer

Jag tog förklädet som jag hade ritat och satte det mot ett fönster. Då tog jag ett vitt papper och satte det mot förklädet. Jag ritade av det två gånger så att jag ska kunna designa den på tre olika sätt. 

Jag råkade rita en till, men jag hade ju redan designat en när jag ritade tre skisser på prdukter jag ville tillverka. 
På den första valde jag att rita en hel kossa, på den andra ritade jag bara ett ko huvud, och på den tredje ritade jag ett ko mönster, och att fickan skulle föreställa ett juver. 
Jag valde att tillverka det tredje förslaget, ko mönstret, för att om man ska textiltrycka någon av dem andra två så skulle det vara väldigt svårt och pilligt. Jag tycker ju också såklart att ett ko mönster och ett juver till ficka blir mer roligare och mer livligt än om man skulle tillverka något av dem andra förslagen. Jag tror också för skojs skull att jag ska fylla spenarna med vadd så kommer det att se ännu roligare och livligare ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar